.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساری نقش مهمي در توسعه استان دارد

 سرپرست فرمانداری ساری یکی از مهمترین مسائل پیش روی مرکز استان را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: در سال جاری تمام تلاش خود را بکار میگیریم تا انتخابات با امنیت برگزار شود. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ساری، محمد علی پیشنمازی سرپرست فرمانداری مرکز مازندران با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم رسالت واقعی یک فرماندار را به نحو احسن اجرا کنم گفت: شهرستان ساری از موقعیت مهم و حساسی در استان برخوردار است.
پیشنمازی تصریح کرد: شهرستان ساری نقش مهمی را در توسعه استان ایفا می کند.
وی با تاکید بر اینکه بایستی فرماندار دائمی برای ساری معرفی شود گفت: در این مدت کمک خواهیم کرد در مسیر توسعه شهرستان ساری اقدامات لازم صورت پذیرد.
سرپرست فرمانداری ساری یکی از مهمترین مسائل پیشروی مرکز استان را برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: در سال جاری تمام تلاش خود را باید کرد تا انتخابات با امنیت برگزار شود.
پیشنمازی یادآور شد: وظیفه هر حکومتی خدمتگزاری است و در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه تامین امنیت و ایجاد بستر سازی خدمتگذاری در سایه عدالت و برابری از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران تا به حال توانسته این امر را به بهترین شکل مطلوب انجام دهد و دولت نهم و دهم در میان سایر دولت ها در خدمتگزاری و توسعه و آبادانی و ایجاد امنیت پیشتاز می باشد.
سرپرست فرمانداری ساری خاطر نشان کرد: تمام تلاش ها صورت گرفته در جهت رضایتمندی مردم می باشد و تصمیمات به نفع مردم و در جهت رشد و تعالی جامعه خواهد بود.
وی مبانی حکومت جمهوری اسلامی را ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: با درایت رهبر معظم انقلاب و همت مسئولین کارآمد مسیر توسعه و تعالی را در کشور طی خواهیم کرد.
وی گفت: تمام مسئولین موظف به اطاعت از فرامین مقام مظم رهبری می باشند .
پیشنمازی در پایان تصریح کرد: مدیریت در فرمانداری بعنوان نهاد مادر استفاده از خرد جمعی تعریف خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.